Sylwester na Dominikanie Hotel Bavaro - Wakacje.pl
Sylwester na Dominikanie Hotel Bavaro
Opis oferty
Zapraszamy Państwa na 10 dniowy wyjazd Sylwestrowy na Dominikanę do Hotelu
Bavaro
Wyżywienie: All inclusive
Wyloty z: Warszawa
Termin: 27.12.2022 - 07.01.2023 / 10 dni
Region
Punta Cana
Opis
Mały hotel położony w centrum turystycznego miasteczka niedaleko plaży. Wyróżnia się wakacyjną atmosferą i smaczną kuchnią. Jedną z większych zalet hotelu będzie basen usytuowany na dachu hotelu z pięknymi widokami. Kilkanaście minut jazy dzieli hotel od Punta Cana z wieloma rozrywkami i świetnymi restauracjami.
Lokalizacja
20km od centrum Punta Cana, 22km od lotniska w Punta Cana. Hotel usytuowany na powierzchni: 2000m2.
Kategoria hotelu
4
Kategoria lokalna hotelu
4
Data otwarcia
2011 r. Odnowiony w 2013 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bary (3), pralnia (płatna), baseny odkryte (2).
Internet
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
Plaża
50m od hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt).
Pokoje
Zlokalizowane w 4 budynkach(liczba pięter: 3)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje superior dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje double beach pool/ocean view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracja a la carte, bary (3)
All Inclusive
(24h)
• śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30) w restauracji głównej
• przekąski (16:30-18:00) w Sueno Bar
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
• płatna. Wymagana rezerwacja.
• włoska
Płatne
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK(BEZPŁATNIE)
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
• Czy na leżakach są materace? - NIE
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?tak
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?tak
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
• ->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze odbywają się lotem bezpośrednim, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka polskojęzycznego rezydenta.