Sylwester na Dominikanie Hotel Be Live Collection Punta Cana Adults Only - Wakacje.pl
Sylwester na Dominikanie Hotel Be Live Collection Punta Cana Adults Only
Opis oferty
Zapraszamy Państwa na 10 dniowy wyjazd Sylwestrowy na Dominikanę do Hotelu
Be Live Collection Punta Cana Adults Only
Wyżywienie: All inclusive
Wyloty z: Warszawa
Termin: 27.12.2022 - 07.01.2023 / 10 dni
Region
Punta Cana
Opis
Ekskluzywny hotel stworzony z myślą o dorosłych gościach. Eleganckie pokoje, piaszczysta plaża, wiele barów i restauracji to tylko kilka zalet tego miejsca. Aktywni goście spędzą czas na siłowni bądź na jednym z boisk sportowym a dla tych, którzy chcą zadbać o swoje ciało polecamy strefę wellness.
Lokalizacja
10km od centrum Punta Cana, 20km od Playa Bavaro, 20km od lotniska w Punta Cana. Hotel usytuowany na powierzchni: 97350m2.
Kategoria hotelu
5
Kategoria lokalna hotelu
5
Data otwarcia
2018 r.
Na terenie hotelu: restauracje (8), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), 2 baseny odkryte. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
• Wi-Fi w pokojach bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
Pokoje
Zlokalizowane w 2 budynkach
• 2 budynki (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)
Typy pokoi
- Master Suite
Dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- Master Suite Ocean Front
Dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatne), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- Master Suite Swim Out
Dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatne), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, jacuzzi, WC), balkon lub taras
- Master Junior Suite Beach Walk
Dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatne), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- Superior Deluxe
Dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- Junior Suite
Dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- Master Junior Suite
Dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- Master Junior Suite Ocean Front
Dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracje a la carte (7), bary (4)
All Inclusive
(10:00-01:00)
• śniadanie (06:30-10:30), obiad (12:30-15:30), kolacja (18:00-22:00)
• przekąski (12:00-18:00)
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
Wymagana rezerwacja.
• Mexican meksykańska - jedna wizyta podczas pobytu gratis
• Rodizio włoska - j.w
• Mediterranean śródziemnomorska - j.w
• Asian chińska, tajska, japońska - j.w
• Steakhouse międzynarodowa - j.w
• Seafood japońska - j.w
• The Chef’s Table międzynarodowa - płatna
W cenie
• kort do tenisa ziemnego
• siatkówka
• siatkówka plażowa
• aerobik
• siłownia
• dyskoteka
Płatne
• oświetlenie kortów
• bilard
• centrum SPA
• masaż
• sauna
• jacuzzi
• salon piękności
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Uwaga!
Hotel tylko dla dorosłych.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK(W WYZNACZONYCH GODZINACH)
• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK(ZA OPŁATĄ)
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (SAMOOBSŁUGA)
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
• ->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze odbywają się lotem bezpośrednim, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka polskojęzycznego rezydenta.